Σε μια εποχή όπου η οικονομική ανάπτυξη προχωρά ταχύτατα, η αρχιτεκτονική δημιουργία εκτιμάται πλέον όχι μόνο με βάση το οικονομικό ενδιαφέρον αλλά και την ικανότητα της να γοητεύει τους ενδιαφερομένους. Η αρχιτεκτονική, εκτός από λειτουργικότητα και αισθητική τείνει να γίνει performance (παράσταση), προσπαθεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον του θεατή της (καταναλωτή).
Το κατάστημα έτσι όπως παραδοσιακά το γνωρίζουμε, τείνει να γίνει ξανά μια περιοχή πειραματισμού με μεγάλο ενδιαφέρον. Ο σχεδιασμός θεωρούμενος απόλυτα και μόνο σαν αισθητική μελέτη, έχασε την σπουδαιότητα του. Δεν είναι πια η λεπτομέρεια από μόνη της που είναι σημαντική, μα ο τρόπος με τον οποίο προσπαθούμε να εκφράσουμε την ταυτότητα της επιχείρησης και να κατασκευάσουμε ένα ολόκληρο κύκλωμα επικοινωνίας. Πλέον σημαντική είναι η στρατηγική της επικοινωνίας, που τίθεται πια στην ''κορυφή'' της εξέλιξης και της προώθησης της επιχείρησης. Είναι αναγκαίο να δουλέψουμε στην τυπολογία, στον εμπλουτισμό της σήμανσης αλλά και πάνω στις σχέσεις των διαφορετικών μερών της μελέτης.
Η αρχική σύλληψη της ιδέας για το νέο κατάστημα Ράδιο Μακράκη, ήταν αυτή ενός καταστήματος- κουτιού στο οποίο η συνήθης ύπαρξη της βιτρίνας αντικαθίσταται από ανοίγματα- κλειδαρότρυπες. Τα ανοίγματα αυτά ναι μεν αποκαλύπτουν στον περαστικό το είδος του εμπορεύματος, δεν αποκτούν όμως την συνηθισμένη χρήση μιας κλασσικής βιτρίνας, καθώς αυτό δεν κρίθηκε απαραίτητο κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού.
Τα ανοίγματα, κυκλικού σχήματος αλλά διαφορετικής διαμέτρου το καθένα, εμφανίζονται διάσπαρτα στην πρόσοψη του κτιρίου, δίνοντας της έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα που θα μπορούσε να πει κανείς ότι αποτελεί και μια μακρινή ανάμνηση της γνωστής σε όλους μας μορφής του παλιού ραδιόφωνου.
Οι πλαϊνές όψεις, σχεδόν κλειστές, επενδυμένες με μεταλλικά πανέλα και σε συνδυασμό με μια σειρά κυκλικών επίσης ‘’ανοιγμάτων’’ σε έντονο μπλε χρώμα, καθώς και η πίσω όψη, με ένα ορθογώνιο κουτί-είσοδο, αποκτούν , σύμφωνα με τις απαιτήσεις της μελέτης, ένα τεχνολογικό ύφος, ανάλογο και με το είδος του εμπορεύματος.
Στο ίδιο πνεύμα εντάσσεται και η εσωτερική διαμόρφωση του καταστήματος, που αποτελεί ένα σύνολο διακεκριμένων χώρων καθένας εκ των οποίων παρουσιάζει μια διαφορετική σκηνή, δημιουργώντας το κατάλληλο κάθε φορά “φόντο” για να τονιστούν τα εκτιθέμενα προϊόντα προς πώληση. Με τον τρόπο αυτό τα προϊόντα είναι οργανωμένα σαν επεισόδια μιας διαδρομής, ενός άξονα δηλαδή που συνδέει την είσοδο από την μπροστινή όψη του καταστήματος- επί της οδού 62 Μαρτύρων, με την είσοδο στη πίσω πλευρά του, όπου βρίσκεται και ο χώρος στάθμευσης.
Το κτίριο χωρίζεται σε τρία βασικά επίπεδα. Το επίπεδο του ισογείου, όπου βρίσκονται και οι κυρίες είσοδοι στο κατάστημα, ένα ΄πατάρι΄ το οποίο περιβάλλει το ισόγειο, δημιουργώντας ένα εσωτερικό αίθριο, που αφήνει ανοιχτεί την δυνατότητα οπτικής επαφής με όλο τον χώρο, και έναν υπόγειο επίπεδο.
Η περιοχή, η λειτουργία και οι ιδιαιτερότητες του υπαγόρευσαν τα δεδομένα και καθορίσαν τις δυνατότητες για την αρχιτεκτονική επίλυση και το σχεδιασμό, σε συνδυασμό με μια γενικότερη στρατηγική διαμόρφωσης του ‘’image’’ της επιχείρησης, που εξασφαλίζει ”προβολή” και “κύρος”.