Η αρχική σύλληψη της ιδέας για τη διαμόρφωση του φαρμακείου βασίστηκε σε σύγχρονες αρχές σχεδιασμού, καθώς υπήρχε έντονη επιθυμία για το σχεδιασμό ενός ξεχωριστού χώρου, στοχεύοντας σε μία νέα και ξεκάθαρη ταυτότητα του φαρμακείου.
Οι καθαροί όγκοι, ο τρόπος με τον οποίο τοποθετήθηκαν τα προϊόντα καθώς και η ισορροπία χρωμάτων και τα υλικών δημιούργησαν την αίσθηση ενός μεγαλύτερου χώρου που αναπνέει. Με την τοποθέτηση των προϊόντων αριστερά και δεξιά του φαρμακείου σχηματίστηκε ένας κεντρικός ευρύχωρος χώρος που προσφέρει άνεση κινήσεων στους πελάτες και τους εργαζόμενους, αλλά και την απρόσκοπτη θέαση όλων των προϊόντων. Η επίπλωση ενισχύεται με εσωτερικό φωτισμό, ο οποίος είναι έμμεσος και τοποθετείται πίσω από τα ράφια, έτσι ώστε να φωτίζει διακριτικά τα προϊόντα και να τα αναδεικνύει. Η εξωτερική όψη σχεδιασμένη με στόχο το ‘’άνοιγμα’’ του φαρμακείου προς την τοπική αγορά, εξασφαλίζει μία ανεμπόδιστη εικόνα και προς το εσωτερικό του.
Το τελικό αποτέλεσμα χαρακτηρίζεται παραπάνω από εντυπωσιακό καθώς μεταμόρφωσε ριζικά το χώρο και προσέδωσε μία νέα δυναμική ατμόσφαιρα στο περιβάλλον του φαρμακείου.