Η αρχιτεκτονική μελέτη για το φαρμακείο εστίασε στην ανάδειξη μιας νέας, δυνατής και ξεκάθαρης ταυτότητας, η οποία θα ενίσχυσε το κυρός και τον χαρακτήρα του. Δημιουργήσαμε μια νέα αντίληψη για το χώρο του φαρμακείου που στηρίζεται στην άμεση συνεργασία με τον πελάτη, συνδυάζοντας την οικεία ατμόσφαιρα με τη βέλτιστη εργονομία και λειτουργικότητα.
Η μεγαλύτερη δυσκολία της συγκεκριμένης μελέτης ήταν το μακρόστενο σχήμα του χώρου σε σχέση με το ύψος του, καθώς και η στενή όψη του δρόμου. Στην εξωτερική όψη, ο πράσινος σταυρός σχηματίζεται νοητά από τη λέξη Φαρμακείο και η τζαμαρία επιτρέπει την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες. Κατά μήκος του χώρου στην αριστερή και δεξιά πλευρά παρουσιάζονται τα προϊόντα σε ενότητες. Αυτές οι ομάδες σε σχήμα Π παρατίθενται περιφερειακά στον ισόγειο χώρο και είναι ορατές ήδη από την είσοδο. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται άνεση κινήσεων τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους πελάτες ώστε να εντοπίζουν ανεμπόδιστα τα προϊόντα που αναζητούν. Απέναντι από την είσοδο τοποθετείται ο πάγκος εξυπηρέτησης και πώλησης ενώ στο πίσω μέρος του βρίσκεται ένα κλειστό οργανωμένο παρασκευαστικό εργαστήριο.
Στους τοίχους χρησιμοποιήθηκε πατητή τσιμεντοκονία και χρώματα γήινα, τα οποία σε συνδυασμό με τον κρυφό φωτισμό προσδίδουν μια ενδιαφέρουσα μοντέρνα εικόνα και αναδεικνύουν τα προϊόντα. Το πατάρι έχει οπτική επαφή με τον υπόλοιπο χώρο του φαρμακείου και η πρόσβαση σε αυτό γίνεται μέσα από τον χώρο του εργαστηρίου. Παράλληλα εκμεταλλευτήκαμε το σημείο των παραθύρων κατάλληλα δημιουργώντας ράφια για έκθεση των προϊόντων στο επάνω μέρος του φαρμακείου.
Η στενή συνεργασία με τον πελάτη εξασφάλισε ένα διαφορετικό αισθητικό αποτέλεσμα. Παράλληλα δημιουργήσαμε έναν προσωπικό χώρο, που αντιπροσωπεύει τις επιθυμίες και το χαρακτήρα του ιδιοκτήτη και το σύγχρονο σχεδιαστικό ύφος του γραφείου μας.