Η μεγαλύτερη δυσκολία της συγκεκριμένης μελέτης ήταν η συνένωση δύο διαφορετικών καταστημάτων για τη δημιουργία του φαρμακείου. Ο χώρος του κλιμακοστασίου του κτιρίου, ο οποίος διαχώριζε τους δύο χώρους, αλλά και η δυνατότητα πρόσβασης από δύο διαφορετικές οδούς αποτέλεσαν τους βασικούς περιορισμούς και τις παραμέτρους που επηρέασαν τον σχεδιασμό. Ο στόχος ήταν η λειτουργικότητα του χώρου, η αισθητική και η ξεχωριστή ταυτότητα του φαρμακείου. Εστιάσαμε στη τυπολογία, ο εμπλουτισμός της σήμανσης, οι σχέσεις των διαφορετικών τμημάτων και η πλήρης εκμετάλλευση του χώρου. Προτείναμε έξυπνες λύσεις στην αποθήκευση και τη προβολή των προϊόντων και μία νέα και ξεκάθαρη ταυτότητα, τόσο για τα πλαίσια της Ελλάδας όσο και διεθνώς.
Τα τμήματα προβολής των προϊόντων οργανώνονται με γνώμονα τις εισόδους του φαρμακείου, ενώ το παρασκευαστικό εργαστήριο αναπτύσσεται δίπλα στον χώρο του κλιμακοστασίου. Τα προΪόντα ενισχύονται με εσωτερικό φωτισμό, ο οποίος είναι έμμεσος και τοποθετείται πίσω από κάθε ενότητα ραφιών έτσι ώστε να τα φωτίζει διακριτικά και να τα αναδεικνύει.
Το τελικό αποτέλεσμα περιγράφεται από υψηλή αισθητική και minimal αναφορές και προσδίδει στο φαρμακείο τον χαρακτήρα ενός καταστήματος με υψηλά τεχνικά χαρακτηριστικά. Συγχρόνως καλύπτει όλες τις νέες ανάγκες για λειτουργικότητα, αισθητική, προσαρμοστικότητα, εκθεσιακή ευελιξία, ενώ γίνεται άμμεσαελκυστικό στους πελάτες.