Η μεγαλύτερη πρόκληση και δυσκολία της συγκεκριμένης μελέτης ήταν το κέλυφος του κτιρίου που δημιουργήθηκε μετά την στατική ενίσχυσή του. Τα πολύ μικρά ανοίγματα λόγω των δομικών στοιχείων και των υπερμεγεθών υποστυλωμάτων που απαιτήθηκαν και τα μικρά ύψη του ισογείου και του Α ορόφου, αποτέλεσαν τους βασικούς περιορισμούς, αλλά και τις παραμέτρους που επηρέασαν το σχεδιασμό, με στόχο καταρχήν τη λειτουργικότητα του χώρου, κατά δεύτερον την αισθητική και τρίτον την ξεχωριστή ταυτότητα του φαρμακείου. Παρόλο που το φαρμακείο αναπτύσσεται σε τρεις ορόφους ο στόχος ήταν η πλήρης εκμετάλλευση του χώρου, προτείνοντας έξυπνες λύσεις στην αποθήκευση και προβολή – έκθεση των προϊόντων, απαραίτητες για τη λειτουργία του συγκεκριμένου φαρμακείου.
Τα τμήματα προβολής και παρουσίασης των προϊόντων βρίσκονται στο ισόγειο και τον Α όροφο, στον οποίο συναντάμε επίσης και ένα οργανωμένο παρασκευαστικό εργαστήριο, ενώ στον Β όροφο βρίσκουμε τα ορθοπεδικά είδη και το γραφείο του ιδιοκτήτη με την αποθήκη και τα wc.
Κάθε ομάδα προϊόντων παρουσιάζεται ως θεματική ενότητα στην οποία αφιερώνεται ένα τμήμα μέσα στον ευρύτερο χώρο. Αυτές οι ανεξάρτητες ενότητες παρατίθενται περιφερειακά στο χώρο και αξονικά με την είσοδο και σε άμεση οπτική επαφή με αυτήν, βρίσκεται ο πάγκος εξυπηρέτησης και πώλησης. Με την περιμετρική τοποθέτησή τους δημιουργείται ένας κεντρικός ευρύχωρος χώρος που προσφέρει άνετη κίνηση στους πελάτες και τους εργαζόμενους, άλλα και την απρόσκοπτη θέαση όλων των προϊόντων.
Ευθεία από την είσοδο και σε άμεση σχέση με τον πάγκο εξυπηρέτησης τοποθετείται η σκάλα. Η επιλογή της θέσης αυτής, σε σημείο ορατό ήδη από την είσοδο, προδιαθέτει το ενδιαφέρον του επισκέπτη και δίνει την εντύπωση μεγαλύτερης εμβέλειας του φαρμακείου. Το φως του ισογείου ενισχύεται με τη διάχυση του φωτός του Α ορόφου μέσα από το αίθριο, ενώ η οπτική επαφή που επιτυγχάνεται ανάμεσα στα δυο επίπεδα εξασφαλίζει τη συνέχεια και την ενοποίηση του χώρου, αλλά και σηματοδοτεί την πρόσβαση στο Β όροφο.
Χρησιμοποιούνται υλικά όπως ξύλο, γυαλί, inox επιφάνειες κα. Η επίπλωση ενισχύεται με εσωτερικό φωτισμό, ο οποίος είναι έμμεσος και τοποθετείται πίσω από κάθε ενότητα ραφιών έτσι ώστε να φωτίζει διακριτικά τα προϊόντα και να τα αναδεικνύει.
Τη διαμόρφωση της πρόσοψης και την οικοδομική άδεια επιμελήθηκε ο αρχιτέκτονας Γιάννης Δουλουφάκης επιδιώκοντας μια ομαλή ένταξη στο ευρύτερο περιβάλλον της περιοχής.
Ο προηγμένος τεχνολογικά εξοπλισμός, η επιλογή των υλικών, η λειτουργικότητα του χώρου και η συνολική εικόνα συνθέτουν το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο είναι άρτιο αισθητικά. Έτσι, η τελική ατμόσφαιρα του χώρου προσδίδει μια ‘νέα δυναμική’ στο περιβάλλον του φαρμακείου, καθιστώντας το χώρο του φαρμακείου ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ως προς τις άλλες κατηγορίες καταστημάτων.