Η Παγκρήτια Τράπεζα έχοντας αποτελέσει το βασικό μοχλό ανάπτυξης της Κρητικής οικονομίας για 25 χρόνια, αποφασίζει να ξεκινήσει μία νέα πορεία, διατηρώντας όμως το χαρακτήρα της.
Η συνεργασία μας με την Παγκρήτια Τράπεζα ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2019 και συνεχίζεται έως σήμερα, εκπονώντας μελέτες για καταστήματα και χώρους γραφείων σε όλη την Ελλάδα.
Κύρια σχεδιαστική αιχμή αποτελεί η επίτευξη χώρων που αντιπροσωπεύουν την Παγκρήτια Τράπεζα, οι οποίοι συμβαδίζουν με το σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο και έχουν μία κοινή γλώσσα με συνέπεια σε όλους τους χώρους, έχοντας όμως ως βασική πηγή έμπνευσης τον πολιτισμό και την ιστορία της Κρήτης. Βασικό σχεδιαστικό εργαλείο για την ολοκλήρωση της εικόνας είναι οι συμβολισμοί εμπνευσμένοι από την κρητική κουλτούρα, που δίνουν σε κάθε χώρο μία ξεχωριστή ταυτότητα. Πιο συγκεκριμένα, η ξύλινη κατασκευή που κυριαρχεί σε όλα τα καταστήματα, στεγάζει τις βασικές λειτουργίες των καταστημάτων και ταυτόχρονα τις διαχωρίζει, είναι εμπνευσμένη από την κρεβατίνα - κληματαριά, στοιχείο άμεσα συνδεδεμένο με την κρητική παράδοση.
Η αναβάθμιση της αισθητικής του εργασιακού περιβάλλοντος και η βελτιστοποίηση των χώρων, επιτυγχάνεται επίσης χάρη στον σχεδιασμό των χώρων με open plan λογική με εξαιρέσεις στα γραφεία διευθυντών και στις αίθουσες συνεδριάσεων. Όμως για την επίτευξη της ευκολότερης περιπλάνησης του πελάτη στο χώρο, τοποθετούνται στην οροφή ξύλινα στοιχεία που σηματοδοτούν τους χώρους εργασίας των υπαλλήλων και τονίζουν την κύρια δραστηριότητα της τράπεζας, η οποία είναι η συνεργασία με τον πελάτη. Επιπλέον, σχεδιάστηκαν διάτρητα διαχωριστικά στοιχεία που συνδυάζουν μέταλλο και γυαλί βασισμένα στην ορθοκανονική οργάνωση του ανακτόρου της Κνωσσού.
Η χρωματική παλέτα που έχει επιλεχθεί και χρησιμοποιείται πλέον σε κάθε χώρο, προκύπτει από το μινωικό πολιτισμό και αποτελούν τα χρώματα της εταιρικής ταυτότητας της Τράπεζας. Αντίστοιχα, τα υπόλοιπα επιλεγμένα υλικά, αναδεικνύουν τις γεωμετρίες των όγκων, προσδίδουν μία αίσθηση φιλικότητας και εμπιστοσύνης στο χώρο, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη δημιουργία μίας ενιαίας εικόνας.
Την αισθητική των γραφείων και των καταστημάτων ολοκληρώνει πάντα η ενσωμάτωση στοιχείων της εταιρικής ταυτότητας τόσο με τη χρήση λογοτύπων όσο και με γραφιστικές εφαρμογές που βασίζονται στις νέες κατευθυντήριες γραμμές του σχεδιασμού της.